Oto koniec tego bloga. Zapraszam na Skra▼▼ki!

piątek, 17 stycznia 2014

Nominacja do Liebster Award

Za wyróżnienie dziękuję Ragazzy z bloga Opowiadania *dyg*. O co właściwie chodzi z tą nagrodą? Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Przyznaje się ją blogom o niewielkiej liczbie obserwatorów, więc pomaga w ich promocji. Odebraniem nagrody jest odpowiedzenie (we wpisie na swoim blogu) na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Na razie pozwolę sobie nikogo nie nominować, jako, że robiłam to już trzy razy (na pisalni oraz dwóch blogach z opowiadaniami) i mój worek pełen ciekawych adresów pokazał dno. Może później coś do niego wpadnie.

Pytania zadane przez Ragazzę:

1) Ulubiona pora roku? Dlaczego?
Jesień. Żadna inna nie ma w sobie takiej magii: kolorowych liści, bladego słońca, wspaniałego zapachu powietrza i krakania gawronów. Na dodatek można włożyć płaszcz i szalik, ale jeszcze nie trzeba ubierać się na cebulkę.
2) Jaką muzykę najczęściej słychać w twoim pokoju?
Przez ostatnie dni? Mogę nawet wskazać konkretną piosenkę.
3) Czy lubisz swoją klasę/ rówieśników?
Do klasy nie przychodzę już od ładnych paru lat, a rówieśnicy... Bo ja wiem - rówieśnik rówieśnikowi nierówny. Zwykle jednak lepiej dogaduję się ze starszymi ode mnie. 
4) Uprawiasz jakiś sport?
Do niedawna tańczyłam taniec brzucha, a teraz rekreacyjnie chodzę na basen.
5) Lubisz chodzić na spacery do lasu?
Pewnie. Swoją tajemniczością las niemal dorównuje jesieni.
6) Zwiedziłeś jakieś kraje? Jak tak to co ciekawego tam zobaczyłaś?
O tym mogłabym długo opowiadać. Jeśli Cię to interesuje, zajrzyj na mojego bloga Windurowe Podróże.
7) Ulubione imię męskie i damskie?
Właściwie to lubię własne - Marta, bo jest krótkie, energetyczne i podoba mi się też jego znaczenie. Podobnie jest z Piotrem, dodałabym tylko, że dobrze mi się kojarzy.
8) Jeśli mogłabyś zamienić się miejscami z jakąś postacią z książki/filmu, to kim byś chciała być? Dlaczego?
Nie chciałabym. Zamiast zazdrościć komuś jego świata, wolę tworzyć własne.
9) Ulubiona komedia?
"Zemsta nietoperza", operetka Johanna Straussa. A z nowszych to powieść "Lesio" Joanny Chmielewskiej i film "Dracula, wampiry bez zębów" Mela Brooksa.
10) Jaka jest twoja pasja/ hobby?
Pisanie.
11) Jaka jest twoja definicja przyjaźni?
Codziennie od nowa zadaję sobie to pytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz